Problem
Kako v učinkoviti komunikacijski akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo, ki z zmanjšanjem telesne maščobe pomaga doseči in ohranjati idealno telesno težo.
Rešitev
V komunikaciji smo uporabili mlado, zdravo in aktivno žensko, ki demonstrira idealno telesno postavo ter jo predstavili skozi dve fazi - prej in potem. V prvi se odpravi na plažo v širokih, ohlapnih oblačilih, s pomanjkanjem samozavesti, nato pa se v Orsoslim preoblačilnici prelevi –animacija prikaže delovanje Orsoslima – v zapeljivo in privlačno žensko, oblečeno v Orsoslim kopalke, ki samozavestno in brezskrbno steče novim izzivom naproti.
Podoba silhuete, ki se pojavi na preoblačilnici je prisotna na vseh ostalih elementih komunikacije – od tiskanih oglasov, embalaže do POS materialov.
Akcijo smo pripravili za ruski, kazahstanski in ukrajinski trg.
Povezava do TV oglasa.
Ni komentarjev:
Objavite komentar