23. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Orsoslim


Problem

Kako v učinkoviti komunikacijski akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo, ki z zmanjšanjem telesne maščobe pomaga doseči in ohranjati idealno telesno težo.

Rešitev


V komunikaciji smo uporabili mlado, zdravo in aktivno žensko, ki demonstrira idealno telesno postavo ter jo predstavili skozi dve fazi - prej in potem. V prvi se odpravi na plažo v širokih, ohlapnih oblačilih, s pomanjkanjem samozavesti, nato pa se v Orsoslim preoblačilnici prelevi –animacija prikaže delovanje Orsoslima – v zapeljivo in privlačno žensko, oblečeno v Orsoslim kopalke, ki samozavestno in brezskrbno steče novim izzivom naproti.

Podoba silhuete, ki se pojavi na preoblačilnici je prisotna na vseh ostalih elementih komunikacije – od tiskanih oglasov, embalaže do POS materialov.

Akcijo smo pripravili za ruski, kazahstanski in ukrajinski trg.


Povezava do TV oglasa. 

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar