skip to main |
skip to sidebar
Problem
Kako v učinkoviti komunikacijski
akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo,
ki z zmanjšanjem telesne maščobe pomaga doseči in ohranjati idealno
telesno težo.
Rešitev
V komunikaciji
smo uporabili mlado, zdravo in aktivno žensko, ki demonstrira idealno
telesno postavo ter jo predstavili skozi dve fazi - prej in potem. V
prvi se odpravi na plažo v širokih, ohlapnih oblačilih, s pomanjkanjem
samozavesti, nato pa se v Orsoslim preoblačilnici prelevi –animacija
prikaže delovanje Orsoslima – v zapeljivo in privlačno žensko, oblečeno
v Orsoslim kopalke, ki samozavestno in brezskrbno steče novim izzivom
naproti.
Podoba silhuete, ki se pojavi na preoblačilnici je
prisotna na vseh ostalih elementih komunikacije – od tiskanih oglasov,
embalaže do POS materialov.
Akcijo smo pripravili za ruski, kazahstanski in ukrajinski trg.
Povezava do TV oglasa.
Problem
Kako prikazati Naklofen gel
kot učinkovitega rešitelja, ki pomaga točno v trenutku in točno na
mestu, ko je to najbolj potrebno.
Rešitev
Hitro odpravo bolečine v mišicah in sklepih smo ponazorili z brisanjem;
nanos Naklofen gela zbriše bolečino in omogoči neovirano gibanje.
Televizijski oglas smo prilagodili ciljni skupini – starejšim, ki se s
tovrstno bolečino srečujejo še pogosteje.
Povezava do videa.
Problem
Kako v enotni in privlačni zgodbi predstaviti temeljne vrednote Abanke?
Rešitev
Skupaj z Abanko smo pripravili komunikacijsko akcijo s poudarkom na
televizijskem oglasu. Na vprašanje kaj je prijaznost, smo odgovorili v
šestih vsebinsko različnih, a vizualno in čustveno močno povezanih
življenjskih zgodbah. Prijaznost je vodilo, ki Abanki določa način
poslovanja s poudarkom na željah in potrebah strank.
Prijaznost je ključna prednost Abanke, ki smo jo preoblikovali v
celostno in enotno komunikacijo s potrošniki, da bi povečali
prepoznavnost in tržni delež Abanke.
Povezava do videa ˝Kolaž˝
Povezava do videa ˝Stanovanjski krediti˝