16. mar. 2010

Imelda Ogilvy išče mlajšega tekstopisca




Pošlji svojo prijavo na mlajsi.tekstopisec@imeldaogilvy.si ...




1. mar. 2010

Od 1. marca 2010 imamo novo vodjo oddelka za odnose z javnostmi in pomočnico direktorice


Vera Kovačević se je v 12 letni karieri specializirala za snovanje, upravljanje in izvedbo strateških projektov na področjih odnosov z javnostmi in marketinga. S svojimi bogatimi izkušnjami in vodstvenimi sposobnostmi predstavlja močno okrepitev zagnanemu timu agencije Imelda Ogilvy.

Pred prihodom na novo delovno mesto je vodila marketing in odnose z javnostmi v KD Banki, kjer je skupaj z ekipo sodelavcev aktivno soustvarjala na projektu ustanovitve nove banke in njenem vstopu na trg privatnega in investicijskega bančništva. Kot vodja oddelka za odnose z javnostmi v agenciji Mayer McCann je tri leta sodelovala s številnimi naročniki s področij, kot so finance, farmacija, telekomunikacije, FMCG, filmska industrija, kot tudi z nevladnimi organizacijami na področju družbene odgovornosti. Šest let je bila tudi direktorica projektov v agenciji Studio 3S, kjer je znanja in izkušnje bogatila skozi sodelovanje z Delegacijo Evropske komisije v Sloveniji, Slovensko oglaševalsko zbornico, Slovensko turistično organizacijo, farmacevtsko družbo Lek, Snago, Sarajevo Film Festivalom, McDonald's Slovenija in drugimi.

Vrsto let je bila tudi članica organizacijskega odbora in vodja odnosov z javnostmi Mednarodnega festivala kreativne komunikacije Magdalena.

Diplomirala je iz novinarstva na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani.


Vroča dela: Milka Tenderness





Problem


Oblikovati komunikacijsko kampanjo za čokolado Milka, ki nagovarja sodobne ženske.


Rešitev


Vsi potrebujemo majhna vsakodnevna razvajanja, s katerimi se znebimo negativnih, stresnih misli in si izboljšamo razpoloženje. V ta namen je Kraft Foods Beograd skupaj z agencijo Imelda Ogilvy zasnoval komunikacijsko kampanjo za blagovno znamko Milka, ki nagovarja sodobno žensko in njeno željo po nežnem razvajanju. Kreativna ideja je predstavljena skozi sosledje fotografij, ki prikazujejo, kako hitro se lahko neprijeten trenutek spremeni v prijetnega. Vse kar moramo storiti, je da si vzamemo čas za košček čokolade Milka.

Komunikacijska kampanja je bila zasnovana za trge Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Srbije. Sestavlja jo serija veleplakatov, tiskanih oglasov in oprema prodajnega mesta.



16. nov. 2009

Vroča dela: Bosch - novoletno darilo


Problem

Ob koncu vsakega leta Bosch obdaruje svoje poslovne partnerje. Odločili so se, da jim podarijo ročni sekljalnik, naša naloga pa je bilo oblikovati zanimivo embalažo/ voščilo.


Rešitev

Da bi ponazorili delovanje sekljalnika, smo za oblikovanje škatle uporabili 2010 fotografij, ki predstavljajo različne 'koščke' iz življenja zaposlenih v podjetju Bosch.




6. nov. 2009

Sreča je v majhnih pozornostih



» …. in akcija!« je nekega svežega zgodnje avgustovskega jutra »ukazal« režiser Blaž Švent v Dovjah pri Kranjski Gori. V resnici se je naša akcija začela že veliko prej, kak debel mesec pred tem.


Ob snemanju TV spotov me vsakič znova preseneti, koliko piljenja detajlov, ki jih povprečen gledalec v končnem izdelku sploh ne opazi, je potrebnih, da smo mogoče celo zadovoljni. Koliko telefonskih konferenc, e-mailov, e-mailov z rdeče boldanim tekstom, telefonskih klicev, urgent SMS-ov, koliko pisanja različnih scenarijev in popravljanja storyboardov, šivanja, friziranja, tekanja po trgovinah z oblekami, koliko castingov in še res res zadnjih castingov, glavobolov, kostumskih vaj, vožnje po Sloveniji, da se je našla prav ta »edina prava« hiška, čist mal pa le načetih živčnih končičev, vožnje iz Zagreba in Beograda, … za 2x 27 sec filma. No, če gre za mednarodno blagovno znamko, ki do pred nedavnim tako velike produkcije še ni zaupala slovenskim glavam in rokam, lahko nad zgornjo enačbo pripišemo še tretjo potenco.


Ko pa gre enkrat vsa zbrka in »kaj gre lahko še narobe« mimo, nastopi nek »zen« trenutek: mi zadovoljni, celo malo ponosni, mama Ogilvy, ki nas sicer zelo pohvali (malo pa so nam celo fouš, ker nam je zares uspelo), naročnik, ki piše, da je nekdo na prvi interni projekciji celo solzico potočil…..sugar overdoze.


Ampak če že govorimo o Milka čokoladi, je tu morda celo na mestu.







Mateja Pe