26. apr. 2011

Vroča dela: Odvetniška pisarna Mikulin-Zavašnik


Problem

Pripraviti celostno grafično podobo za odvetniško pisarno Mikulin-Zavašnik, ki vsebuje tako ženski kot moški ton ter pridih tradicionalnosti.

Rešitev

Skupaj z odvetnikoma smo zasnovali celostno grafično podobo, s katero smo želeli sporočati profesionalnost, tradicionalnost in unikatnost. Iz začetnic njunih priimkov smo oblikovali zlat logotip, za bolj žensko noto pa smo dodali vinjeto v obliki slepega tiska. Nastali so različni elementi – od vizitk, dopisnih listov do kuvert in tabel.


3. apr. 2011

20. Slovenski oglaševalski festival



Od 30. 3. do 1. 4. 2011 je v Portorožu potekal že 20. Slovenski oglaševalski festival (SOF). Na letošnjem osrednjem dogodku slovenske tržno-komunikacijske stroke je Imelda Ogilvy prejela srebrno nagrado za spletno letno poročilo Si.mobil 2009 - Vsako dejanje šteje. Med finaliste sta se uvrstila še tiskana oglasa Genij za projekt 2. Festival avtizma, naročnika Center za avtizem in Televizor naročnika Toshiba.


Milana Simonič

1. apr. 2011

Ogilvy je kot sponzor komunikacijsko zastopal sejem MIPTV in lansiral otvoritev serije predavanj “MIPTV Branded Entertainment Summit”


Ogilvy je oglaševalska agencija, ki je že peto leto zapored medijsko sponzorirala MIPTV, vodilni sejem o medijih in medijskih vsebinah, ki vsako leto poteka aprila v Cannesu v Franciji. Letos je Ogilvy dodatno nastopal še kot sosponzor “MIPTV Branded Entertainment Summit”, serije predavanj, ki so v dveh dneh kritično pogledale na razvedrilne medijske vsebine.

MIPTV nudi možnost sodelovanja in povezovanja različnih deležnikov s področja blagovnega znamčenja. Televizijske mreže, medijske agencije, podjetja, oglaševalske agencije, družabna omrežja in drugi lahko skupaj odkrijejo načine dostopa do potrošnikov preko najrazličnejših komunikacijskih elementov.

Najnovejše informacije o MIPTV 2011 lahko dobite na Facebooku
, Twitterju in TWEEDU.

Vabimo vas, da obiščite še spletno stran letošnjega MIPTV.




Milana Simonič

20. mar. 2011

Prihodnost je na Bližnjem vzhodu

Zagotovo mnogi izmed vas spremljate dogajanja na Bližnjem vzhodu in skušate razumeti, kaj so gonilne sile v ozadju teh revolucij in kaj se bo zgodilo na koncu. So ti ljudje novi republikanci? Liberalni demokrati? Skrivnostni islamisti? In zakaj je med njimi toliko mladih ter polnih energije in strasti?

Ogilvy Noor, svetovalna agencija, specializirana za razvoj in globalno upravljanje tržnih znamk v skladu z načeli islama, je identificirala novo dimenzijo družbenega vedenja na islamskih trgih v študiji že lani. Ljudi na teh trgih so strokovnjaki v omenjeni agenciji poimenovali “Futuristi”, saj s svojimi stališči, vedenjem in pristopi do sodobnega življenja, spodbujajo spremembe, čemur smo priča tudi danes.

Nazia Husein, strateginja agencije Ogilvy Noor, je napisala delo, ki vam lahko pomaga pri razumevanju obnašanja “Futuristov” in aktualnega dogajanja na Bližnjem vzhodu: The Future Rises in the Middle East. Vabljeni k branju.

Milana Simonič

19. mar. 2011

Televizijski oglas z naslovom “Nesprejemljivo” je del kampanje, ki se bori proti homofobiji


Ogilvy & Mather UK je v okviru kampanje “Brcni homofobijo iz nogometa” pripravil zanimiv televizijski oglas z naslovom “Nesprejemljivo”, ki nosi sporočilo, da je homofobijo potrebno ustaviti, in da na nogometnih igriščih in tribunah ni zaželena. Kreativno zasnovan in odlično pripravljen TV oglas je zasluženo prejel srebrno nagrado British Arrows za najboljši oglas javne kampanje.

Televizijski oglas si lahko pogledate tukaj in ga ocenite še sami: http://www.youtube.com/watch?v=LlhsiBmrAQE&feature=player_embedded


Milana Simonič