23. jun. 2011

Kaj vas navdihuje?


Pred 100 leti, se je na današnji dan rodil David Ogilvy, ki nas še danes navdihuje. Delite z nami svoj navdih.






8. jun. 2011

Vroča dela: Društvo onkoloških bolnikov Slovenije - Nešteto razlogov za življenje



Problem

Društvo onkoloških bolnikov Slovenije si je ob 25. letnici zaželelo komunikacijsko akcijo, ki bolnikom z rakom sporoča, da niso sami in da imajo podporo tako s strani društva kot s strani vseh ostalih.

Rešitev

Skupaj z Društvom onkoloških bolnikov Slovenije smo zasnovali komunikacijsko akcijo Nešteto razlogov za življenje. Namen akcije je sporočiti, da je pozitivna energija največjega števila ljudi lahko močna podpora osebi, ki se bori z boleznijo. Za rakom obolela oseba ni sama, podporo najde v društvu in v ljudeh, ki čutijo z njo. Vsi komunikacijski elementi vabijo na spletno stran www.nestetorazlogov.si, kjer lahko posamezniki prispevajo enega od svojih neštetih razlogov za življenje, preberejo ostale razloge ter si ogledajo galerijo fotografij in videov priznanih ustvarjalcev. Komunikacijska akcija je zasnovana kot vseslovenska zgodba, zato je vanjo lahko vključen vsak, ki razume, ima podobno izkušnjo ali zgolj želi pomagati. Elementi akcije so TV oglasi, tiskani oglasi, spletna stran, Facebook aplikacija, spletne pasice, radijski oglas, Facebook, Twitter, dogodek, knjiga, majice.

Televizijske oglase si lahko pogledate na:

razlog #23 - TV oglas

razlog #428 - TV oglas

razlog #537 - TV oglas

razlog #400 - TV oglas

razlog #1024 - TV oglas

razlog #54 - TV oglas

4. jun. 2011

Vroča dela: Abanka - Letno poročilo 2011



Problem

Zadnji dve letni poročili Abanke, ki sta bili izdani le v elektronski obliki, sta naleteli na odličen odziv pri poslovnih partnerjih. Cilj letnega poročila za leto 2010 je bil izboljšati uporabniško izkušnjo na spletu.

Rešitev

Pri oblikovanju in kreativni zasnovi zgodbe letnega poročila smo se uprli na novo korporativno sporočilo Abanke Povezuje nas odličnost in ga prenesli v posamezna poglavja. Rezultate uspešnega poslovnega leta smo predstavili skozi različne povezave med Abanko, ljudmi in okoljem, z dodatnimi funkcijami pa nadgradili aplikacijo in s tem izboljšali uporabniško izkušnjo. Odličnost elektronske oblike letnega poročila se kaže v tem, da ni tiska in uporabe papirja, kar prispeva k varovanju okolja.

24. maj 2011

Vroča dela: Simobil - Letno poročilo 2010


Problem

Si.mobil je želel s svojim najnovejšim letnim poročilom celovito in transparentno predstaviti pregled svojega poslovanja in aktivnosti, ki so pomembno zaznamovale preteklo leto.

Rešitev

V duhu Si.mobilove filozofije Re.misli in projekta Obrazi sprememb je letno poročilo zasnovano na ideji, da nas obvezuje odgovorno ravnanje do okolja in družbe. Zavedati se moramo, da ima vsako dejanje, ki ga storimo, vpliv. Si.mobil je z odgovornostjo do prihodnosti predse postavil ogledalo in si prizadeva, da svoj odsev naredi čimbolj zelen in jasen. Letno poročilo ni samo odsev Si.mobilovega dela, temveč je hkrati tudi poziv vsem, ki jim ni vseeno, da se pridružijo Obrazom sprememb. Uporabnik lahko naloži svojo fotografijo in tako simbolično postane del skupnosti, ki vidi dlje in želi višje. Letno poročilo je dostopno na spletnem naslovu www.simobil.si/letnoporocilo2010 in na USB ključih v škatlici z ogledalom. Je ogledalo Si.mobilovega poslovanja preteklega leta in hkrati povabilo bralcu, da se zazre vase in postane (del projekta) Obraz sprememb.

Letno poročilo je prijazno do uporabnika in okolja – tako v oblikovanju in izdelavi. Spletna stran ima preprosto in pregledno strukturo, oblikovno pa prek ročnih ilustracij sledi zgodbi trajnostnega razvoja. V primeru tiskanja je stran zasnovana tako, da omogoča racionalno rabo črnila in papirja.




23. maj 2011

Vroča dela: Union Radler - Nov okus


Problem


Kako ponuditi nov okus zvestim kupcem Union Radlerja in ga predstaviti tudi novim ciljnim skupinam?

Rešitev


Obstoječo komunikacijo za Union Radler smo osvežili in v ospredje postavili nov okus – rdečo pomarančo. Komunikacijska akcija ostaja v kontekstu rekreativnega športa, prenovljena ozadja in igriva 3D animacija pa še bolj poudarjata omamen okus rdeče pomaranče. Nov Union Radler s svojo edinstveno kombinacijo barv, vonjev in okusov cilja na široko občinstvo. Zato smo klasičnim oglasnim materialom (TV, tiskani in spletni oglasi ter pasice, oprema prodajnega mesta in gostinskih lokalov) dodali tudi oglaševanje na Facebooku. Ustvarili smo aplikacijo Zadeni okus, ki je hkrati nagradna igra in viralni oglas, saj s svojo preprostostjo, zabavnostjo in elementi sreče, kar kliče k razširjanju med prijatelji na Facebooku.