25. jan. 2012

Ogilvy&Mather 4X zlat na Epici 2012


V Ljubljani so v petek, 20. 1. 2012, podelili 25. oglaševalske nagrade epica (Europe's Premiere Creative Awards). Kreativni direktor agencije Imelda Ogilvy Jure Požun, je nagrado prevzel v imenu francoskih kolegov za oglaševalsko akcijo Scrabble “Block Project”.


Z zlato Epico se lahko pohvalijo še nekatere druge agencije iz mreže - Ogilvy&Mather Dublin za humanitarni projekt Can't wait, Ogilvy&Mather Duesseldorf za the Red Thread Book in Ogilvy&Mather Frankfurt za projekt Moto Wahanari »Directing Shadows«. Mreža Ogilvy&Mather je osvojila poleg naštetih glavnih nagrad še kar nekaj srebrnih in bronastih.

Več informacij o festivalu je dostopnih na spletnem naslovu http://www.epica-awards.com/index.html



Zlata Epica za Ogilvy Paris, projekt: Scrabble “Block Project”



Zlata Epica za Ogilvy&Mather Dublin za humanitarni projekt: Can't wait




Zlata Epica za Ogilvy&Mather Duesseldorf za »The Red Thread Book«



Kreativni direktor Imelde Ogilvy Jure Požun prevzema nagrado za Ogilvy Paris


27. dec. 2011

Vroča dela: Krka - Bilobil: Vaš um v vrhunski formi

Problem

Krka je želela komunikacijsko akcijo za Bilobil, ki preko enotne platforme omogoča enotno pozicioniranje na vseh trgih.


Rešitev

Skupaj s Krko smo zasnovali kreativni koncept, ki temelji na strategiji oziroma načrtu za boljše življenje. Posamezniki, ki redno uporabljajo Bilobil, lahko z močjo svojega uma sproti rešujejo vsakodnevne probleme ter pomagajo sebi in drugim (TV oglas). Nenehno razvijajo svoje sposobnosti in so v stiku s svojim družbenim okoljem, ki jih zaradi tega ceni in spoštuje. Bilobil izboljša prekrvavitev in ohranja njihov um v vrhunski formi.

1. dec. 2011

Vroča dela: Optika Morela - Iste stvari vidimo drugače

Problem

Naročnik Morela je želel povezati in nadgraditi dosedanjo komunikacijo v enotno vizualno zgodbo blagovne znamke.


Rešitev

Pri snovanju komunikacijske akcije smo izhajali iz predpostavke, da je optika Morela lahko veliko več kot običajna trgovina – lahko je osebno prepričanje, sistem vrednot ali težnja k popolnosti. Zasnovali smo koncept Iste stvari vidimo drugače, ki dialog s potrošniki vzpostavlja na svež način.

Tiskani oglas 1 in tiskani oglas 2

28. nov. 2011

Vroča dela: Milka - oblikovanje embalaže

Problem

Podjetje Kraft Foods je ob lansiranju novega izdelka Milka Choco Herzen potrebovalo embalažo.


Rešitev

Skupaj z naročnikom smo zasnovali in oblikovali embalažo za Milkine srčke z okusom slive, jagode in jabolka. Izziv je bil predvsem, kako oblikovati embalažo, ki bo v družbi konkurenčnih izdelkov izstopala iz polic, a še vedno ohranila značilno lila barvo Milke.