30. mar. 2012

Bor in Gregor Mlada kreativca na letošnjem SOF-u



Bor Kolarič in Gregor Vavpotič sta zmagala na natečaju za Mlade kreativce. Izmed 13 prijavljenih del je žirija kot najboljšo izbrala spletno pasico Izkoristi svobodo govora, ki sta jo ustvarila tekstopisec Bor Kolarič in Gregor Vavpotič. Zmagovalno in vsa prijavljena dela si lahko ogledate tukaj. Bor in Gregor se bosta konec junija udeležila oglaševalskega festivala v Cannes-u.



1. mar. 2012

Imelda Ogilvy prejela glavno nagrado OUTSTANDING


V četrtek, 29. 2. 2012, so v ljubljanski operi podelili nagrade OUTSTANDING 2011. Med najboljše dosežke v zunanjem oglaševanju lanskega leta se je uvrstila tudi svetlobna vitrina Živi mrtveci, ki smo jo pripravili za naročnika Fox International Channels Balkans. Omenjena svetlobna vitrina je prejela glavno nagrado v kategoriji INNOVATE.

Kreativne svetlobne vitrine si lahko ogledate na: http://tinyurl.com/7y7t4ku




31. jan. 2012

Vroča dela: Optika Morela - Očala


Problem

Morela Okulisti (Optika in Center za očesno refraktivno kirurgijo) so želeli nadaljevanje komunikacijske akcije, ki je produktno usmerjeno.

Rešitev

V okviru obstoječega kreativnega koncepta Iste stvari vidimo drugače smo dialog s potrošniki tokrat vzpostavili skozi različno pojmovanje popularnih sončnih očal, ki slehernega posameznika vabijo, da ima svoj pogled.