23. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Orsoslim


Problem

Kako v učinkoviti komunikacijski akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo, ki z zmanjšanjem telesne maščobe pomaga doseči in ohranjati idealno telesno težo.

Rešitev


V komunikaciji smo uporabili mlado, zdravo in aktivno žensko, ki demonstrira idealno telesno postavo ter jo predstavili skozi dve fazi - prej in potem. V prvi se odpravi na plažo v širokih, ohlapnih oblačilih, s pomanjkanjem samozavesti, nato pa se v Orsoslim preoblačilnici prelevi –animacija prikaže delovanje Orsoslima – v zapeljivo in privlačno žensko, oblečeno v Orsoslim kopalke, ki samozavestno in brezskrbno steče novim izzivom naproti.

Podoba silhuete, ki se pojavi na preoblačilnici je prisotna na vseh ostalih elementih komunikacije – od tiskanih oglasov, embalaže do POS materialov.

Akcijo smo pripravili za ruski, kazahstanski in ukrajinski trg.


Povezava do TV oglasa. 

 

18. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Naklofen


 
Problem

Kako prikazati Naklofen gel kot učinkovitega rešitelja, ki pomaga točno v trenutku in točno na mestu, ko je to najbolj potrebno.

Rešitev

Hitro odpravo bolečine v mišicah in sklepih smo ponazorili z brisanjem; nanos Naklofen gela zbriše bolečino in omogoči neovirano gibanje. Televizijski oglas smo prilagodili ciljni skupini – starejšim, ki se s tovrstno bolečino srečujejo še pogosteje. 

 
Povezava do videa.

11. sep. 2012

Vroča dela: Abanka - Kolaž




Problem

Kako v enotni in privlačni zgodbi predstaviti temeljne vrednote Abanke?

Rešitev

Skupaj z Abanko smo pripravili komunikacijsko akcijo s poudarkom na televizijskem oglasu. Na vprašanje kaj je prijaznost, smo odgovorili v šestih vsebinsko različnih, a vizualno in čustveno močno povezanih življenjskih zgodbah. Prijaznost je vodilo, ki Abanki določa način poslovanja s poudarkom na željah in potrebah strank.

Prijaznost je ključna prednost Abanke, ki smo jo preoblikovali v celostno in enotno komunikacijo s potrošniki, da bi povečali prepoznavnost in tržni delež Abanke.


Povezava do videa ˝Kolaž˝

Povezava do videa ˝Stanovanjski krediti˝ 


24. jul. 2012

Vroča dela: Union ZA - Si ZA odkritje?




Problem

Kako spomniti potrošnike na osvežilno brezalkoholno pijačo Union Za in jih spodbuditi k nakupu?


Rešitev


Ustvarili smo nagradno igro, ki poziva potrošnike k odkritju presenečenj, skritih pod pokrovčki plastenk Za. Plakatom, poličnikom, letakom in drugim POS oglasnim materialom smo dodali še aplikacijo na Facebooku. 



 

28. jun. 2012

Mednarodni oglaševalski festival Cannes Lions 2012


Po zmagi na Slovenskem oglaševalskem festivalu, sta se Bor Kolarič in Gregor Vavpotič udeležila mednarodnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2012. V kategoriji Cyber sta močni mednarodni konkurenci navkljub osvojila častno 4. mesto. Ob napornem tekmovanju sta se udeležila tudi številnih delavnic, seminarjev, razstav in slavnostnih podelitev. V Slovenijo se vračata s polnima malhama promocijskega materiala in obilico pridobljenih novih znanj, izkušenj in poznanstev.

˝Festival je resnično praznik kreativnosti, sem pa opazil, da je čedalje bolj pomembna tudi izvedba, t. i. ˝craft˝. Povezovanje vseh oglaševalskih materialov v enoten koncept ni več zgolj trend, ampak nuja, ˝ je povedal Bor Kolarič, tekstopisec na Imeldi Ogilvy. ˝S svetovnimi trendi v oglaševanju sva zdaj do potankosti seznanjena, kar nama bo močno pomagalo pri najinem delu za naročnike Imelde Ogilvy,˝ dodaja Gregor Vavpotič.

Inovacija, ki bo po mnenju obeh že v kratkem vplivala na razvoj oglaševanja, je ˝funkcionalna integracija˝ v režiji agencije R/GA iz New York-a. Blagovne znamke, ki v boju za stranke želijo iti dlje, ustvarjajo lastne platforme, ki povezujejo prav vse njihove storitve in produkte v enotno uporabniško izkušnjo (npr: Nike+, Google, Amazon).