5. okt. 2012

New Europe = New Thinking = Golden Drum! Version 2012



Danes se s podelitvijo nagrad v sekciji Multi Channel (dobitniki Multi Channel selekcije so na svoje delo že imeli priložnost nazdraviti) in tradicionalno Zaključno gala zabavo zaključuje že 19. festival Zlati boben, ki se je v Portorožu pričel v torek. Tradicija, mednarodna atmosfera, Obalna klima in odmevne zabave so v Grand Hotel Bernardin tudi letos privabile lepo število udeležencev.

K temu pa je zagotovo pripomogla tudi prijazna gesta gostitelja, Slovenske oglaševalske zbornice, letos so namreč prvič omogočili študentom dvodnevno brezplačno udeležbo na festivalu, ki je je bil vesel marsikateri študent.

Zlati boben sledi tekočim trendom tako z organiziranostjo tekme, v kateri smo letos lahko zasledili dve novi tekmovalni skupini (Mobile v Single Channel in Mobile Campaigns v Multi Channel) kot konferenčnega dela. Kreativna akademija se je posvetila današnjim in prihajajočim izzivom oglaševalskih agencij, te so predstavili predstavniki praktično vseh večjih oglaševalskih mrež, Nova agenda je predstavila nove poslovne modele delovanja agencij, trende, nove tehnologije in vsebine, povezane z njimi ter trendovsko uporabo igralnih tehnik. Obiskovalci so se lahko udeležili kreativnih delavnic, ki so jih vodili člani letošnjih žirij in drugi zanimivi predavatelji.

Festival Nove Evrope bo tudi letos podelil 16 Velikih nagrad (Grand Prix), Zlate in Srebrne bobne (Golden Drum in Silver Drum), Zlato rožo (Golden Rose) za najboljšo agencijo, Zlato mrežo (Golden Net) za najboljšo oglaševalsko mrežo, Veliko nagrado za znamko (Brand Grand Prix), Virtuoso nagrade za najboljše izvedbe, nagrade Zlata ura (Golden Watch), ki se jih podeli kreativnim direktorjem najboljših oglaševalskih kampanj ter novo, Tartini nagrado (Tartini Award), ki bo podeljena najboljši neodvisni agenciji Zlatega Bobna. Najboljšim na Zlatem bobnu pa bodo odprta tudi vrata na interkontinentalno tekmo, ki bo marca v Istanbulu,  The CUP.

333 prijaviteljev je skupaj prijavilo 1438 del, ki so zagotovo dodobra zaposlile žirante Single Channel in Multi Channel žirij. Največji prijavitelji na letošnjem festivalu so Poljaki, Romuni in Srbi, slovenske agencije pa sodelujejo s skupno 47 prijavljenimi deli. Kako bosta njihovo delo ocenili mednarodni žiriji, bomo videli danes zvečer. Držimo pesti!

Kristina Bogataj, PR asistentka


23. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Orsoslim


Problem

Kako v učinkoviti komunikacijski akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo, ki z zmanjšanjem telesne maščobe pomaga doseči in ohranjati idealno telesno težo.

Rešitev


V komunikaciji smo uporabili mlado, zdravo in aktivno žensko, ki demonstrira idealno telesno postavo ter jo predstavili skozi dve fazi - prej in potem. V prvi se odpravi na plažo v širokih, ohlapnih oblačilih, s pomanjkanjem samozavesti, nato pa se v Orsoslim preoblačilnici prelevi –animacija prikaže delovanje Orsoslima – v zapeljivo in privlačno žensko, oblečeno v Orsoslim kopalke, ki samozavestno in brezskrbno steče novim izzivom naproti.

Podoba silhuete, ki se pojavi na preoblačilnici je prisotna na vseh ostalih elementih komunikacije – od tiskanih oglasov, embalaže do POS materialov.

Akcijo smo pripravili za ruski, kazahstanski in ukrajinski trg.


Povezava do TV oglasa. 

 

18. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Naklofen


 
Problem

Kako prikazati Naklofen gel kot učinkovitega rešitelja, ki pomaga točno v trenutku in točno na mestu, ko je to najbolj potrebno.

Rešitev

Hitro odpravo bolečine v mišicah in sklepih smo ponazorili z brisanjem; nanos Naklofen gela zbriše bolečino in omogoči neovirano gibanje. Televizijski oglas smo prilagodili ciljni skupini – starejšim, ki se s tovrstno bolečino srečujejo še pogosteje. 

 
Povezava do videa.

11. sep. 2012

Vroča dela: Abanka - Kolaž




Problem

Kako v enotni in privlačni zgodbi predstaviti temeljne vrednote Abanke?

Rešitev

Skupaj z Abanko smo pripravili komunikacijsko akcijo s poudarkom na televizijskem oglasu. Na vprašanje kaj je prijaznost, smo odgovorili v šestih vsebinsko različnih, a vizualno in čustveno močno povezanih življenjskih zgodbah. Prijaznost je vodilo, ki Abanki določa način poslovanja s poudarkom na željah in potrebah strank.

Prijaznost je ključna prednost Abanke, ki smo jo preoblikovali v celostno in enotno komunikacijo s potrošniki, da bi povečali prepoznavnost in tržni delež Abanke.


Povezava do videa ˝Kolaž˝

Povezava do videa ˝Stanovanjski krediti˝ 


24. jul. 2012

Vroča dela: Union ZA - Si ZA odkritje?




Problem

Kako spomniti potrošnike na osvežilno brezalkoholno pijačo Union Za in jih spodbuditi k nakupu?


Rešitev


Ustvarili smo nagradno igro, ki poziva potrošnike k odkritju presenečenj, skritih pod pokrovčki plastenk Za. Plakatom, poličnikom, letakom in drugim POS oglasnim materialom smo dodali še aplikacijo na Facebooku.