Imelda Ogilvy
23. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Orsoslim

›
Problem Kako v učinkoviti komunikacijski akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo, ki z zmanjšanjem telesn...
18. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Naklofen

›
  Problem Kako prikazati Naklofen gel kot učinkovitega rešitelja, ki pomaga točno v trenutku in točno na mestu, ko je to n...
11. sep. 2012

Vroča dela: Abanka - Kolaž

›
Problem Kako v enotni in privlačni zgodbi predstaviti temeljne vrednote Abanke? Rešitev Skupaj z Abanko smo pripravili ...
24. jul. 2012

Vroča dela: Union ZA - Si ZA odkritje?

›
Problem Kako spomniti potrošnike na osvežilno brezalkoholno pijačo Union Za in jih spodbuditi k nakupu? Rešitev Ustvarili smo nag...
28. jun. 2012

Mednarodni oglaševalski festival Cannes Lions 2012

›
Po zmagi na Slovenskem oglaševalskem festivalu, sta se Bor Kolarič in Gregor Vavpotič udeležila mednarodnega oglaševalskeg...
‹
›
Domov
Prikaži spletno različico
Zagotavlja Blogger.