23. sep. 2012
Vroča dela: Krka - Orsoslim
›
Problem Kako v učinkoviti komunikacijski akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo, ki z zmanjšanjem telesn...
18. sep. 2012
Vroča dela: Krka - Naklofen
›
Problem Kako prikazati Naklofen gel kot učinkovitega rešitelja, ki pomaga točno v trenutku in točno na mestu, ko je to n...
11. sep. 2012
Vroča dela: Abanka - Kolaž
›
Problem Kako v enotni in privlačni zgodbi predstaviti temeljne vrednote Abanke? Rešitev Skupaj z Abanko smo pripravili ...
24. jul. 2012
Vroča dela: Union ZA - Si ZA odkritje?
›
Problem Kako spomniti potrošnike na osvežilno brezalkoholno pijačo Union Za in jih spodbuditi k nakupu? Rešitev Ustvarili smo nag...
28. jun. 2012
Mednarodni oglaševalski festival Cannes Lions 2012
›
Po zmagi na Slovenskem oglaševalskem festivalu, sta se Bor Kolarič in Gregor Vavpotič udeležila mednarodnega oglaševalskeg...
‹
›
Domov
Prikaži spletno različico