Imelda Ogilvy
9. okt. 2012

Vroča dela: Abanka - Alešmeter

›
Problem Akeš, že uveljavljena tržna podznamka Abanke Vipe, je želel ob začetku šolskega leta v svoje vrste privabiti dijake in študen...
5. okt. 2012

New Europe = New Thinking = Golden Drum! Version 2012

›
Danes se s podelitvijo nagrad v sekciji Multi Channel ( dobitniki Multi Channel selekcije so na svoje delo že imeli priložnost nazdrav...
23. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Orsoslim

›
Problem Kako v učinkoviti komunikacijski akciji potrošnikom predstaviti Orsoslim - Krkino prehransko dopolnilo, ki z zmanjšanjem telesn...
18. sep. 2012

Vroča dela: Krka - Naklofen

›
  Problem Kako prikazati Naklofen gel kot učinkovitega rešitelja, ki pomaga točno v trenutku in točno na mestu, ko je to n...
11. sep. 2012

Vroča dela: Abanka - Kolaž

›
Problem Kako v enotni in privlačni zgodbi predstaviti temeljne vrednote Abanke? Rešitev Skupaj z Abanko smo pripravili ...
‹
›
Domov
Prikaži spletno različico
Zagotavlja Blogger.