Strateško svetovanje, upravljanje blagovnih znamk, oglaševanje, odnosi z javnostmi, korporativno komuniciranje, organizacija dogodkov, odnosi z mediji, digitalni odnosi z javnostmi. Osem disciplin. 26 strokovnjakov. Ena agencija. V Imeldi Ogilvy verjamemo, da lastniki blagovnih znamk potrebujejo komunikacijske partnerje, ki bodo znali razvijati velike ideje za premike na trgih in jih razširjali prek videnih meja in prek vseh razpoložljivih medijev. Smo tisti, ki znamo pripeljati do novih spoznanj, novih trgov, novih rešitev. Skrbimo za vas in vam ponujamo kreativno odličnost. Obenem pa delimo vrednote, znanje, dobre prakse in izkušnje s 497 agencijami v 120 državah. Ogilvyjevo znamčenje 360° je osredotočeno na optimalno kombinacijo disciplin, ki jih potrebuje blagovna znamka. Naša osrednja filozofija je poskrbeti za vsako stranko v njenem okolju, nežno vnesti nove vrednote in nove osnove za krepitev in stabilizacijo blagovnih znamk. Ker blagovna znamka so vrednote, so čustva, je osebnost.
Varja Golouh, direktorica
Ni komentarjev:
Objavite komentar