28. okt. 2010

Vroča dela: 1001 CVET - Lepe trenutke je treba deliti


Problem

1001 CVET je ena najmočnejših slovenskih blagovnih znamk, ki je na trgu prisotna že več kot 40 let. Skozi vsa ta leta je postala simbol slovenstva, ki ga povezujemo z dobrim počutjem in zdravjem. Letos so želeli hkrati z lansiranjem novih okusov osvežiti komunikacijo.

Rešitev

Skupaj z njimi smo zasnovali komunikacijsko akcijo, ki opominja ciljno skupino, da je lepe trenutke - kot je tudi pitje čaja – treba deliti, hkrati pa sporoča, da ima 1001 CVET nove okuse čajev. Izhodišče kreativnega koncepta so različni trenutki pitja čaja, v katere posamezniki povabijo svoje najbližje, prijatelje in znance ter jim polepšajo trenutke. Ker pa je 1001 CVET sponzor slovenske smučarske reprezentance, smo v komunikacijsko akcijo vključili tudi Petro Majdič, ki v oglasih igra osrednjo vlogo. Posamezniki z njo delijo lepe trenutke in navijajo vse do zmage. Ob običajnih komunikacijskih kanalih smo zasnovali tudi čajanke s Petro Majdič, kjer obiskovalci z njo pijejo čaj in delijo lepe trenutke.

Televizijski oglas si lahko pogledate na spodnjem linku: 1001 CVET


Ni komentarjev:

Objavite komentar