Problem
1001 CVET je ena najmočnejših slovenskih blagovnih znamk, ki je na trgu prisotna že več kot 40 let. Skozi vsa ta leta je postala simbol slovenstva, ki ga povezujemo z dobrim počutjem in zdravjem. Letos so želeli hkrati z lansiranjem novih okusov osvežiti komunikacijo.
Rešitev
Skupaj z njimi smo zasnovali komunikacijsko akcijo, ki opominja ciljno skupino, da je lepe trenutke - kot je tudi pitje čaja – treba deliti, hkrati pa sporoča, da ima 1001 CVET nove okuse čajev. Izhodišče kreativnega koncepta so različni trenutki pitja čaja, v katere posamezniki povabijo svoje najbližje, prijatelje in znance ter jim polepšajo trenutke. Ker pa je 1001 CVET sponzor slovenske smučarske reprezentance, smo v komunikacijsko akcijo vključili tudi Petro Majdič, ki v oglasih igra osrednjo vlogo. Posamezniki z njo delijo lepe trenutke in navijajo vse do zmage. Ob običajnih komunikacijskih kanalih smo zasnovali tudi čajanke s Petro Majdič, kjer obiskovalci z njo pijejo čaj in delijo lepe trenutke.
Televizijski oglas si lahko pogledate na spodnjem linku: 1001 CVET
Ni komentarjev:
Objavite komentar