21. sep. 2010

Vroča dela: Abanka - Akeš







Problem

Abanka je želela osvežiti tržno podznamko Akeš, ki mlajši ciljni skupini, študentom in dijakom, ponuja finančne storitve po njihovi meri.

Rešitev


Skupaj z Abanko smo za tržno podznamko Akeš zasnovali komunikacijsko strategijo, prenovili celostno grafično podobo in lansirali komunikacijsko akcijo. Osebni račun Akeš je prilagojen življenjskemu slogu študentov in dijakov ter jim ponuja številne bančne ugodnosti. Izhodišče kreativnega koncepta je spletna akademija, Akademija Akeš (
www.akes.si), ki ciljni skupini daje uporabne nasvete pri njihovem finančnem osamosvajanju. Na akademiji Akeš lahko mladi obiskujejo humorno obarvana spletna predavanja v obliki filmčkov, na koncu pa iz njih celo pišejo spletni izpit. Del komunikacijske akcije je tudi priznani slovenski stand up komik, igralec in improvizator Vid Valič, ki v okviru spletnih filmov (vsak ponedeljek se objavi nov del) spletne akademije igra različne vloge - od profesorja Banka do vloge študenta - in s tem predstavlja prednosti uporabnih financ. Vsi elementi akcije vabijo na spletno akademijo, kjer lahko študenti in dijaki podrobneje spoznajo, kako lahko osebni račun Akeš izboljša njihovo finančno situacijo.

Spletni film - Uvod

Spletni film - Osamosvojitev

Spletni film - V stilu

Spletni film - Zapiski

Spletni film - Nakupovanje

Ni komentarjev:

Objavite komentar