Ogilvy je oglaševalska agencija, ki je že peto leto zapored medijsko sponzorirala MIPTV, vodilni sejem o medijih in medijskih vsebinah, ki vsako leto poteka aprila v Cannesu v Franciji. Letos je Ogilvy dodatno nastopal še kot sosponzor “MIPTV Branded Entertainment Summit”, serije predavanj, ki so v dveh dneh kritično pogledale na razvedrilne medijske vsebine.
MIPTV nudi možnost sodelovanja in povezovanja različnih deležnikov s področja blagovnega znamčenja. Televizijske mreže, medijske agencije, podjetja, oglaševalske agencije, družabna omrežja in drugi lahko skupaj odkrijejo načine dostopa do potrošnikov preko najrazličnejših komunikacijskih elementov.
Najnovejše informacije o MIPTV 2011 lahko dobite na Facebooku, Twitterju in TWEEDU.
Vabimo vas, da obiščite še spletno stran letošnjega MIPTV.
Milana Simonič
Ni komentarjev:
Objavite komentar