1. apr. 2011

Ogilvy je kot sponzor komunikacijsko zastopal sejem MIPTV in lansiral otvoritev serije predavanj “MIPTV Branded Entertainment Summit”


Ogilvy je oglaševalska agencija, ki je že peto leto zapored medijsko sponzorirala MIPTV, vodilni sejem o medijih in medijskih vsebinah, ki vsako leto poteka aprila v Cannesu v Franciji. Letos je Ogilvy dodatno nastopal še kot sosponzor “MIPTV Branded Entertainment Summit”, serije predavanj, ki so v dveh dneh kritično pogledale na razvedrilne medijske vsebine.

MIPTV nudi možnost sodelovanja in povezovanja različnih deležnikov s področja blagovnega znamčenja. Televizijske mreže, medijske agencije, podjetja, oglaševalske agencije, družabna omrežja in drugi lahko skupaj odkrijejo načine dostopa do potrošnikov preko najrazličnejših komunikacijskih elementov.

Najnovejše informacije o MIPTV 2011 lahko dobite na Facebooku
, Twitterju in TWEEDU.

Vabimo vas, da obiščite še spletno stran letošnjega MIPTV.




Milana Simonič

Ni komentarjev:

Objavite komentar