4. jun. 2011
Vroča dela: Abanka - Letno poročilo 2011
Problem
Zadnji dve letni poročili Abanke, ki sta bili izdani le v elektronski obliki, sta naleteli na odličen odziv pri poslovnih partnerjih. Cilj letnega poročila za leto 2010 je bil izboljšati uporabniško izkušnjo na spletu.
Rešitev
Pri oblikovanju in kreativni zasnovi zgodbe letnega poročila smo se uprli na novo korporativno sporočilo Abanke Povezuje nas odličnost in ga prenesli v posamezna poglavja. Rezultate uspešnega poslovnega leta smo predstavili skozi različne povezave med Abanko, ljudmi in okoljem, z dodatnimi funkcijami pa nadgradili aplikacijo in s tem izboljšali uporabniško izkušnjo. Odličnost elektronske oblike letnega poročila se kaže v tem, da ni tiska in uporabe papirja, kar prispeva k varovanju okolja.
Naročite se na:
Objavi komentarje (Atom)
Ni komentarjev:
Objavite komentar