Kot že nosilna tema letošnjega SKOJ-a
napove, dogodek obljublja premikanje utečenih okvirjev in poudarek na razvoju
novih tehnologij in medijev, finančni krizi in pomanjkanju zaupanja, ki se
odražajo tako v celotni družbi kot znotraj stroke komunikatorjev.
Prvega dne, ki je, predvsem z napovedano delavnico Social
Media and Community Management, v velikem številu pritegnil ljubitelje
komuniciranja, smo se udeležili tudi Imeldovci. Letos prvič v Portorožu nas je
pričakalo krasno vreme, v ozračju pa velika pričakovanja.
Konferenco sta z delavnico za pridobitev certifikata upravljavca družbenih
medijev Social Media and Community Management odprla izkušena predavatelja in
praktika Eleftherios Hatziioannou in Nathaniel Hansen. Izzivi sodobnega
komuniciranja so ob razcvetu družbenih omrežij večji kot kdajkoli, zato je
izbrana tema ena najboljših dobrodošlic konference. Delavnica je zagotovo
opravila svojo vlogo kot uvod v družbena omrežja, predvsem Facebooka, za
praktike, ki se nanje šele navajajo, želeli pa bi si slišati in videti več
praktičnih smernic za praktike, ki se novih platform že poslužujejo. Prisluhnili smo
nagovoru managerjev, predsedniku uprave Mercatorja, po koreninah in srcu
komunikatorju, Toniju Balažiču in izvršni direktorici Združenja Manager, Sonji
Šmuc, ki sta se osredotočila predvsem na odnose med komunikatorji in managerji,
zahteve, ki jih prinaša trenutni čas, etičnost in ustvarjalnost zunaj utečenih
okvirjev. Dogajanju je sledila diplomatsko obarvana okrogla miza Public
diplomacy – from the Red Phone to Twitter, from politics to economics z
moderatorjem Tinetom Kračunom z inštituta za strateške rešitve in gostoma Josom
Doumo, veleposlanikom Kraljevine Nizozemske v Sloveniji in Andrewom Pageom,
veleposlanikom Združenega kraljestva Velike Britanije in Severne Irske v
Sloveniji. G. Page je presenetil s svojim razumevanjem slovenščine, skupaj z G.
Doumo pa sta poslušalcem pobliže predstavila diplomatski politično-ekonomski
parket, na katerem sta najbolj domača ter se izkazala kot poznavalca in redna
uporabnika družbenih omrežij. Dan je zaključil vodja službe za marketing z
agencije STA, Peter Penko z Dinamično predstavitvijo (STA-ja) produktov.
Prvi dan je sicer malce okorno, pa vendarle, prebil led,
pred udeleženci pa sta še dva dni
pestrega programa, na katerem si bo zagotovo vsak lahko ustvaril nabor idej
za lastno prakso.
Kristina Bogataj, PR asistentka
Vir: Facebook stran SKOJ
Ni komentarjev:
Objavite komentar