2. jun. 2009

Kar lahko storiš danes, ne prelagaj na jutri ali digitalni odnosi z javnostmi


Komunikacijska prihodnost je svetla, saj smo vsak dan bogatejši vsaj za nekaj novih sodobnih orodij, ki nam omogočajo jasnejše in uporabniku prijaznejše pozicioniranje informacij o dogajanjih na ravni podjetij, izdelkov ali storitev. S spremljanjem in pisanjem blogov, raziskovanjem spletnih skupnosti, digitaliziranimi sporočili za javnost in uporabo popularnih orodij, kot so Facebook, Twitter, aplikacije za pametne telefone, lahko učinkovito sooblikujemo dinamiko sodobne komunikacijske družbe.


Digitalni odnosi z javnostmi z uporabo medijskih kanalov Web 2.0 ponujajo personalizirane možnosti za interaktivno in multimedijsko podajanje informacij, izražanje mnenj in participacijo v razpravi o najrazličnejših temah. Z njihovo uporabo v tržni komunikaciji vam lahko pomagamo pri utrjevanju odnosov z vašimi ciljnimi skupinami, pridobivanju dragocenih povratnih informacij ter se ažurno vključimo v razprave, ki so za vaše delovanje pomembne. V Imeldi Ogilvy verjamemo, da k večji učinkovitosti komuniciranja prispeva poznavanje digitalnih navad ključnih ciljnih javnosti, saj jih le tako lahko nagovorimo v medijskem jeziku, ki so mu pripravljene prisluhniti.


Digitalni odnosi z javnostmi so tako odlična priložnost, da ste v stiku s ključnimi deležniki takrat, ko to želijo. Se strinjate?


Jernej Pristov


Ni komentarjev:

Objavite komentar