16. feb. 2011

Prvi Pumin tek ljubezni v Avstraliji


Pumin tek ljubezni je nov in edinstven športno-zabavni dogodek, ki ga je pripravila agencija Ogilvy Group iz Melbourna v Avstraliji. Okrog 1. 500 prebivalk in prebivalce Melbourna je iskalo svojo ljubezen na ulicah v času okrog 14. februarja, dneva zaljubljenih.

Tek ljubezni je bil organiziran za blagovno znamko Puma z namenom njene ponovno oživitve in osvežitve. Otvoritveni dogodek je potekal v soboto, 12. februarja 2011. Organizirana sta bila dva zabavna teka po ulicah: 4.5- in 6.5-kilometrski. Dan pa se je zaključil z vročo zabavo za vse samske.

Otvoritveni dogodek je bil dobro podprt še z drugimi komunikacijskimi elementi: družabnimi mediji, internetno in radijsko kampanjo, direktnim marketingom, tiskanimi oglasi in posebnimi promocijskimi aktivnostmi na ulicah. Vsi elementi kampanje so potekali pod sloganom “najdi nekoga, ki je fit” in so nagovarjali posameznike, ki živijo na zdrav, športen način in se radi udeležujejo zabavnih dogodkov. Tek ljubezni je bil osnovan kot zabavna prireditev za vse tiste, ki se radi zabavajo in posvečajo veliko pozornosti športu in zdravi prehrani. Na teku ljubezni so udeleženke in udeleženci nosili majice različni barv kot indikatorje, ki so prikazovali, kdo je samski in kdo si želi le enkratne zabave.

Knox iz Ogilvy Group Melbourne je dobil idejo za strategijo kampanje, ko je opazil, da veliko tekačev trenira samih. »Mislili smo, da bo za Pumo dobra priložnost, če ji uspe združiti vse te tekače, ki pogosto tečejo sami. Potrebovali smo nov, drugačen dogodek, ki bi športnike in športne navdušence povezal na zabaven način. Čas okrog valentinovega je tako bil odlična priložnost za tak podvig. Hkrati je kampanja izražala Pumino sporočilo o možnosti združitve športa in zabave.«



Milana Simonič



Ni komentarjev:

Objavite komentar