28. feb. 2011

Oglaševalska kampanja agencije Ogilvy & Mather za MTR (Mass Transit Railway)


Večletno sodelovanje MTR in Ogilvy & Mather Hong Kong se nadaljuje z novim oglasom, ki je del kampanje o MTR-jevi skrbi za potnike. Kampanja je sestavljena iz enega 1-minutnega in treh 30-sekundnih televizijskih spotov ter tiskanih oglasov, ki prikazujejo skrite zaklade Hong Konga.

MTR je prevozni oziroma železniški sistem v Hong Kongu, s tradicijo, ki sega v leto 1979. Danes mreža MTR obsega 211,6 km železniških tirov in 152 železniških postaj. Sistem MTR je del javnega prevoza v Hong Kongu, ki v povprečnem delovnem dnevu zabeleži več kot 4 milijone potovanj.

»Za televizijski oglas smo izbrali resnične ljudi z resničnimi zgodbami. Njihove zgodbe predstavljajo skrite zaklade, ki jih je moč odkriti v Hong Kongu«, je dejal Chan Sandy, izvršni kreativni direktor Ogilvy & Mather Hong Kong.

"Odprtje proge Južni otok in podaljšanje proge Kwun Tong bo omogočilo razvijanje potenciala skritih zakladov in njihovo odkritje s strani vseh v Hong Kongu," pravi Jacqueline Tong, vodja blagovne znamke MTR. "S to novo kampanjo si prizadevamo za večjo javno naklonjenost MTR-ju. Prav tako želimo ustvariti pričakovanja za novonastajajoče proge in z njimi povezane nove skrite zaklade Hong Konga."


Ime oglaševalske kampanje: »Have you ever seen them before?«
Naročnik: MTR
Agencija: Ogilvy & Mather Hong Kong
Vodje projekta: Gladys Wong, Chowpo Kong in Olivia Luk
Izvršni kreativni direktor: Sandy Chan
Kreativni direktor: Buji Ng
Umetniški direktor: Ben Yeung
TVC direktor: Maisy Choi
Mediji: televizijski in tiskani oglasi
Medijska agencija: OMD

1-minutni televizijski oglas si lahko ogledate na YubTube: http://www.youtube.com/watch?v=QCmMtXZtT0k


Milana Simonič

Ni komentarjev:

Objavite komentar