15. feb. 2011

Ogilvy & Mather UK je v izjemno kratkem času pripravil nov oglas za Dove – oglas, namenjen dnevu zaljubljenih



Oglaševalski oddelek agencije Ogilvy & Mather UK se velikokrat znajde v situaciji, ko mora razviti in predstaviti kreativne rešitve naročniku v zelo kratkem času. Tako je bilo tudi v primeru novega oglasa za Dove. Gre za oglas, ki se je 14. februarja 2011 zgodaj zjutraj pojavil na 38. strani časopisa Metro, komaj 60 ur po tem, ko je bil dokončan idejni koncept zanj.

Izvršni kreativni direktor agencije Ogilvy & Mather UK, Gerry Human, je dobil idejo o valentinovem oglasu v petek, 11. februarja 2011, v času kosila. Ob 15.00 tega dne je idejo uspešno predstavil globalnemu podjetju Dove. Ker v petek ob 17.00 seveda ni bilo več moč najti oglaševalskega prostora za ponedeljkove izdaje časopisov, je Kevin Noble, vodja projekta, poklical na sedež časopisa Metro in rezerviral eno stran s svojo lastno kreditno kartico. Ob 17.30 je ekipa dobila končno potrdilo za začetek pripravljanja oglasa.

Fotografijo za oglas je ekipa posnela v soboto, 12. februarja 2011, pod nadzorom kreativnega direktorja Ivana Pölsa. Naročnik Fernando Machado je še istega dne uspel dobiti potrdilo oglasa s strani skupine, ki skrbi za tržne aktivnosti blagovne znamke Dove v Angliji. Končno kreativno delo je bilo odobreno v soboto zvečer. V nedeljo je sledila končna izvedba, v ponedeljek zjutraj pa je oglas že bil objavljen v časopisu Metro.

Gerry Human, izvršni kreativni direktor agencije Ogilvy & Mather UK, je dejal: “Gre za dober izdelek, ki bo nasmejal milijon ljudi in jim vzbudil pozitivni občutek o Dove. Priznam, da mi je všeč.”

Hugh Baillie, direktor Ogilvy & Mather UK, je dodal: “Mi lahko delamo zelo hitro, če je to potrebno."

Tudi na Imeldi Ogilvy imamo veliko izkušenj s hitro in kakovostno kreativno produkcijo.




Milana Simonič

Ni komentarjev:

Objavite komentar