Ogilvy Južna Afrika je vodilna komunikacijska skupina v Južni Afriki, ustanovljena leta 1984. Trenutno zaposluje več kot 700 ljudi v 12 podjetjih s podružnicami v Johannesburgu, Cape Townu in Durbanu. Glede na zadnjo AdReview lestvico je agencijska mreža številka ena v Južni Afriki, po prihodkih in kreativnosti. Leta 2010 je prejela nagrado za najboljšo agencijsko mrežo s strani AdReview. Ogilvy Južna Afrika ponuja raznoliko paleto storitev: oglaševanje, digitalne in interaktivne akcije, promocije, interni marketing, CRM, produktni marketing, odnosni marketing in načrtovanje distribucije. Naročniki agencije so lokalna in mednarodna podjetja, med drugim KFC, Volkswagen in Channel O.
Za več informacij obiščite http://www.ogilvy.co.za
CHANNEL O – YOUNG, GIFTED AND BLACK
Naročnikov brief je predstavljal izziv pripraviti kampanjo, ki bi Channel O prikazovala kot »Original. African.«. Ogilvy Johannesburg je pripravil kampanjo s sloganom »Young, Gifted and Black«, ki je nagovarjala mlade talentirane Afričane in Afričanke, da naj bodo pogumni in vztrajni, saj lahko v prihodnosti postanejo velike zvezde. Za glasbeno podlago so uporabili glasbo Nine Simone, nekdanje črnske zvezdnice iz Amerike in drugih legend: Yvonne Chaka Chaka in Hugha Masakela. Prikazovali so pa tudi nove afriške talente, ki se šele uveljavljajo na sceni: Lira iz Južne Afrike in Ikechukwu iz Nigerije. Integrirana kampanja je vključevala tudi promocijske majice, internetne aktivnosti in mobilno oglaševanje, z namenom spodbujanja mladih talentov, da postanejo člani produkcijske hiše Channel O. Kampanje je osvojila Grand Prix nagrado za najboljšo mešano medijsko kampanjo 2009 in PromaxBDA nagrado za najboljšo integrirano kampanjo 2009.
Glasbene spote si lahko pogledate na:
Milana Simonič
Ni komentarjev:
Objavite komentar