Integrirana kampanja, ki vključuje uporabo televizijskih in tiskanih oglasov ter odnose z javnostmi, upodablja zapuščino, ideale, vizijo, strast in duha Johna Fitzgeralda Kennedyja (JFK) in hkrati poziva Američane, da postanejo aktivnejši v svojih skupnostih.
Komunikacijsko kampanjo "Ne sprašuj," je pro bono pripravila agencija Ogilvy & Mather v sodelovanju z Ogilvy PR. Kampanja je del širše izobraževalne akcije, ki vključuje organizacijo različnih dogodkov in uporabo inovativne multimedijske spletne strani www.JFK50.org, ki jo je pripravil Johnov svak Edwin Schlossberg. Ogilvy sodeluje na tem projektu s Schlossbergerjem in knjižnico Kennedyja že več kot leto dni.
Z namenom dviga prepoznavnosti je Ogilvy pripravil javno kampanjo v dveh delih z naslovoma “Sprašuj” in “Ne sprašuj”. Prvi del kampanje “Sprašuj” je sestavljen iz 60-sekundnega spota, ki gledalcu prikaže ključne zgodovinske dogodke povezane z JFK-jem, njegovimi prepričanji in pomenom za sedanjo družbo. Še posebej se izpostavlja Kennedyjeva motivacija, da se mu naj državljani in državljanke pridružijo pri boju proti rasizmu in vojni, se vključijo v skupnost in privabijo še druge, da skupaj ustvarijo spremembo.
Drugi del kampanje z naslovom "Ne sprašuj," je sestavljen iz treh oglasov, v katerih nastopa Jimmy Fallon. Oglasi pozivajo potrošnike, naj se ne pustijo ujeti v trivialnost, potrošništvo in svet slavnih, ki imajo danes preveliko vrednost in naj se raje aktivno vključijo v delovanje svoje skupnosti.
"John F. Kennedy je bil velik človek. Spodbujal nas je, da postanemo vedno boljši in sanjamo o stvareh, ki se na prvi pogled zdijo nemogoče, "je dejal Chris Curry, kreativni direktor Ogilvy & Mather. "Ta kampanja ni ustvarjena le na podlagi spomina na JFK-ja, ampak se zgleduje po njem. Obletnico dneva, ko je Kennedy postal ameriški predsednik, vidimo kot možnost, da njegova prepričanja predstavimo novi generaciji kot inspiracijo za idealizem in aktivizem, ki sta v teh dneh še kako dobrodošla.”
"Skoraj 50 let je minilo odkar je predsednik John Fitzgerald Kennedy sprožil dobo napredka, inovativnosti in navdiha, ki temelji na odličnosti," je dejal Ed Schlossberg, direktor ESI, podjetja, ki je načrtovalo in ustvarilo spletno stran. "Ključni cilj kampanje je spomniti na JFK-ja. S spletno stranjo www.JFK50.org dajemo novi generaciji priložnost, da se zave pomena preteklih dosežkov in dogodkov ter bolje razume vizijo JFK-ja."
Fundacija knjižnice Kennedyja je skupaj s Comcast, Viuacom in CBS ponudila sponzorstvo in strokovnost, ki sta bila potrebna za realizacijo kampanje. Oglasi in druge komunikacijske objave so javne od 20. januarja 2011.
Za več informacij obiščite spletno stran: www.JFK50.org.
Oglase si lahko ogledate na: http://www.ogilvy.com/#/The-Work/Galleries/JFK50.aspx/
Ni komentarjev:
Objavite komentar