15. sep. 2010

Vroča dela: 2. Festival avtizma




Problem

Letos je v Mestnem muzeju Ljubljana od 15. - 17. septembra 2010 potekal že drugi Festival avtizma, na katerem so bila razstavljena umetniška dela slovenskih posameznikov z motnjami avtističnega spektra (MAS). Razstavljeni izdelki so rezultat projekta Razvoj kulturno-umetniških usposabljanj za osebe z avtizmom, v katera so se kot mentorji vključili priznani slovenski avtorji stripov, slikarji, kiparji, fotografi in umetniki iz drugih področij. Tako smo se srečali z izzivom, kako na zanimiv, inovativen način napovedati in povabiti javnost na 2. festival avtizma?


Rešitev


V ta namen smo na Imeldi Ogilvy za Center za avtizem pripravili komunikacijsko kampanjo s sloganom Genialnost potrebuje priložnost. S kampanjo, ki jo sestavljajo televizijski oglas, tiskani oglasi, svetlobne vitrine, napredne spletne pasice, letaki, in animacija GEM javni multimedij, smo želeli opozoriti na skrite potenciale oseb z avtizmom in posledično tudi njihovo zaposlovanje ter nujnost aktivnega vključevanja v družbeno življenje. Naročniku smo zagotovili tudi obsežno podporo v medijih o 2. Festivalu avtizma in dobrodelnem koncertu Dereka Paravicinija v Cankarjevem domu ter zanj oblikovali razstavo o dosežkih svetovno znanih osebnostih z MAS, ki je bila v času festivala na ogled v Mestnem muzeju Ljubljana.




Ni komentarjev:

Objavite komentar