Problem
Abanka je želela nadaljevati komunikacijo svoje tržne podznamke Akeš na socialnem omrežju, ki ga uporablja največ dijakov in študentov – Facebooku. Obenem so ciljni skupini hoteli predstaviti prednosti varčevanja in sodobnih bančnih produktov, ki varčevanje olajšajo.
Rešitev
Skupaj z Abanko smo ustvarili integrirano in interaktivno komunikacijsko akcijo s poudarkom na Facebook aplikaciji Akeš ti izpolni željo. Uporabniki aplikacije lahko z virtualnim varčevanjem zasledujejo svoje želje in, če privarčujejo dovolj, sodelujejo v žrebanjih, ki te želje uresničijo.
Abanka je Akeševce povabila k sodelovanju s pomočjo e-vabil in bonus kod. Dijake in študente, ki se še niso pridružili Akeš skupnosti, pa smo k nagradni igri privabili s pomočjo bonus kod na letakih in digitalnih zaslonih v avtobusih. Pripravili smo tudi Facebook oglase, spletne pasice, interaktivne spletne oglase, kino oglas in plakat.
Ni komentarjev:
Objavite komentar