22. maj 2012

Nepozabna Magdalena 2012


Že štirinajsto leto mineva odkar se je  skupina študentov odločila, da si skreirajo alternativo in organizirajo priložnost, ki jo na večjih festivalih niso dobili: rodila se je Magdalena. V letih do njene pubertete se je v Mariboru zvrstilo več kot 5000 obiskovalcev in 6000 del mladih kreativcev, Magdalena pa se je usmerila v kreativne manifestacije komuniciranja z javnostmi in zavzela kritično stališče do neodgovornih praks na tem področju, ter tako postala mednarodni festival kreativnih komunikacij.

Zalo dekle je poskrbelo za program od četrtka do nedelje, zvrstila so se številna odprtja razstav, predavanja, delavnice in seveda zabave. Medtem ko smo se udeleženci zabavali z danimi aktivnostmi, pa je imela žirija veliko težje delo, saj je morala pregledati in oceniti kar 401 delo 180 različnih kreativcev oziroma kreativnih skupin v 14 kategorijah.

Mlada, pa vendar zelo izkušena šestčlanska mednarodna žirija, ki ji je predsedoval Steffen Stäuber (generalni partner pri RVOLVE Digital Brand Consultancy v Berlinu), je pohvalila letošnjo bero, glede na trende pa so pričakovali več kreativnih rešitev v kategoriji Vsebine za splet, in pokarali prijavitelje v skupino TV oglasi in Oblikovanje spletnih strani. Kot so pokomentirali, razen ideje, da bi podelili novo nagrado WTF, v teh skupinah niso mogli podeliti uradnih nagrad, saj so bila prijavljena dela prešibko izvedena. Žirantje so poudarili pomen surove ideje za razliko od sijoče produkcijske izpeljave, vendar pa je zahtevana kvaliteta materialov vseeno neizogibna. Tudi zato so poleg trinajstih dobitnikov Zlatih modrcev omenili tudi 5 del, za katere so presodili, da si zaslužijo posebno omembo žirije, največji talent pa so prepoznali in z Magdaleno nagradili v delu Orina, Ivana Vrkaša in Marinka Murgića, Canvas Community, komunikacijski kampanji za izdelovalca papirja.

Ne glede na področje, s katerega so obiskovalci prišli, so na Magdaleni zagotovo izvedeli nekaj novega zanje, pa naj bo to kako posneti video s pripomočki iz supermarketa, kako se zvije suši ali kako se marketing zopet vrača k ustvarjanju pomenov. In dobili kakšen navdih pri zagnanih vizijonarjih, ki so nekega dne odločili, da bodo reagirali, ter naredili festival, zakaj pa ne, pri uspešnih ustvarjalcih, katerih del poklicne poti in uspehov je bila tudi Magdalena in ljudeh, ki so za to, da so našli svoje poslanstvo pripravljeni iti tudi do Ganskega kralja.

Letošnja Magdalena je zagotovo na vsakem pustila nekaj nepozabnega.

Kristina Bogataj, PR asistentka





Ni komentarjev:

Objavite komentar