1. maj 2010

Vroča dela: Union Radler





Problem

Kdo ne pozna Radlerja? Verjetno vsi, saj je z leti postal generik za nizkoalkoholno mešanico svetlega piva in limonade. Po 10 letih dobiva Union Radler novo podobo oz. embalažo, okusu limone pa se je pridružil še bolj osvežujoč okus grenivke.
Union Radler želi postati in obstati urbana pijača, ki bo odžejala tako moške kot ženske, še vedno pa jo bodo v prvi vrsti pili rekreativci. In teh je v Sloveniji vedno več. Saj veste, če se peljete na morje ali samo na podaljšan vikend v hribe in je pred vami avto s kolesom na strehi, je to zagotovo Slovenec.

Rešitev


Po 10 letih dobiva Union Radler tudi novo in svežo komunikacijsko podporo, ki je športna po duši, dinamična in zabavna. Kampanja s podpisom "Osvežitev na cilju. Union Radler." postavlja pijačo v kontekst rekreativnega športa in užitka na cilju - tako v premagovanju samega sebe kot zasluženi nagradi na cilju - osvežitvi v kozarcu. Oživili smo obče poznano ikonografijo športnih disciplin in jo naredili zabavno. V prvi vrsti smo seveda izpostavili kolesarja, vendar smo uporabili tudi druge športe in ikone - plezalca ter zgodbo pustili dovolj odprta za nadgradnjo v prihodnje. Kampanja bo letos podprta s televizijskim oglasom, kjer smo uporabili animacijsko tehniko stop-motion, tiskanim oglasom, običajnim in naprednim spletnim bannerjem in opremo prodajnega mesta.

Televizijski oglas si lahko pogledate na:
Union Radler


Ni komentarjev:

Objavite komentar