1. mar. 2010

Vroča dela: Milka Tenderness





Problem


Oblikovati komunikacijsko kampanjo za čokolado Milka, ki nagovarja sodobne ženske.


Rešitev


Vsi potrebujemo majhna vsakodnevna razvajanja, s katerimi se znebimo negativnih, stresnih misli in si izboljšamo razpoloženje. V ta namen je Kraft Foods Beograd skupaj z agencijo Imelda Ogilvy zasnoval komunikacijsko kampanjo za blagovno znamko Milka, ki nagovarja sodobno žensko in njeno željo po nežnem razvajanju. Kreativna ideja je predstavljena skozi sosledje fotografij, ki prikazujejo, kako hitro se lahko neprijeten trenutek spremeni v prijetnega. Vse kar moramo storiti, je da si vzamemo čas za košček čokolade Milka.

Komunikacijska kampanja je bila zasnovana za trge Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine ter Srbije. Sestavlja jo serija veleplakatov, tiskanih oglasov in oprema prodajnega mesta.



Ni komentarjev:

Objavite komentar