9. maj 2011

Vroča dela: Abanka - Akeš oblikovalski natečaj


Problem

Kako na svež način mladi ciljni skupini približati novo storitev Abanke Oblikuj si kartico! in jim hkrati predstaviti prednosti računa za mlade Akeš?

Rešitev

Skupaj z Abanko smo zasnovali komunikacijsko akcijo za tržno podznamko Akeš za dijake in študente, s poudarkom na storitvi Oblikuj si kartico!, ki uporabnikom omogoča naročilo kartice z motivom po lastni želji. Komunikacija storitve poteka prek Oblikovalskega natečaja na spletni strani http://natecaj.akes.si, kjer lahko obiskovalci strani izrazijo svojo kreativnost pri oblikovanju lastne bančne kartice in se potegujejo za bogate nagrade. Pri oblikovanju kartice tekmovalci uporabijo aplikacijo, s katero si naložijo fotografijo ali sliko in jo, po želji, dodatno popestrijo s s predpripravljenimi orodji in oblikami. Posamezniki, ki za oblikovano kartico prejmejo največje število glasov, se uvrstijo med 100 finalistov, izmed katerih žirija izbere tri zmagovalce.


Vsi elementi komunikacijske akcije vabijo na spletni Oblikovalski natečaj, kjer se lahko udeleženci pomerijo med sabo in spoznajo prednosti, ki jim jih prinašajo storitve Abanke. Poudarek je na širjenju informacij prek družabnih omrežij, zato je Abanka ustvarila tudi Facebook račun Akeš, prek katerega uporabnike obvešča o poteku natečaja. Elementi akcije so spletna stran, spletna aplikacija, natečaj in nagradno žrebanje, plakati, letaki, LCD zasloni v avtobusih, Facebook, Twitter, spletne pasice, promocijska darila.


Ni komentarjev:

Objavite komentar