23. maj 2011

Vroča dela: Union Radler - Nov okus


Problem


Kako ponuditi nov okus zvestim kupcem Union Radlerja in ga predstaviti tudi novim ciljnim skupinam?

Rešitev


Obstoječo komunikacijo za Union Radler smo osvežili in v ospredje postavili nov okus – rdečo pomarančo. Komunikacijska akcija ostaja v kontekstu rekreativnega športa, prenovljena ozadja in igriva 3D animacija pa še bolj poudarjata omamen okus rdeče pomaranče. Nov Union Radler s svojo edinstveno kombinacijo barv, vonjev in okusov cilja na široko občinstvo. Zato smo klasičnim oglasnim materialom (TV, tiskani in spletni oglasi ter pasice, oprema prodajnega mesta in gostinskih lokalov) dodali tudi oglaševanje na Facebooku. Ustvarili smo aplikacijo Zadeni okus, ki je hkrati nagradna igra in viralni oglas, saj s svojo preprostostjo, zabavnostjo in elementi sreče, kar kliče k razširjanju med prijatelji na Facebooku.



Ni komentarjev:

Objavite komentar