9. okt. 2012

Vroča dela: Abanka - Alešmeter


Problem

Akeš, že uveljavljena tržna podznamka Abanke Vipe, je želel ob začetku šolskega leta v svoje vrste privabiti dijake in študente, ki še ne uživajo v prednostih sodobnih samostojnih financ.

Rešitev

Skupaj z Abanko smo pripravili kampanjo s poudarkom na  Facebooku, kjer ima Akeš več kot 15.000 sledilcev. Dijake in študente smo k sodelovanju povabili s pozivom Pripostaj si svojo zgodbo o uspehu in jih usmerili na Facebook, kjer lahko z aplikacijo Akešmeter spremljajo svoj družabni uspeh, ga povečujejo in si tako zagotovijo sodelovanje v tedenskih in glavnem nagradnem žrebanju.

Delovanje aplikacije Akešmeter smo ciljnim skupinam predstavili z zanimivim spletnim videom, posnetim v stop-motion tehniki in v sodelovanju z animatorjem Darjanom Paničem. Video smo pripravili tudi za kinematografe in LCD displeje v avtobusih. Ustvarili smo še spletne pasice, Facebook oglase, plakate, letake in pripravili dogodek za 13. Študentsko areno v Ljubljani.

Vsi tiskani in digitalni materiali sledijo isti oblikovalski zasnovi – fizični reinterpretaciji Facebookove časovnice, ki se s svojimi ˝posti˝ navezuje na headline Pripostaj si svojo zgodbo o uspehu. Izvirna oblikovalska rešitev je vizualno privlačna, hkrati pa pušča dovolj prostora za najrazličnejša sporočila potencialnim Akeševcem.


Ni komentarjev:

Objavite komentar