8. nov. 2012

16. Slovenska konferenca o odnosih z javnostmi alias Preporod



Kot že nosilna tema letošnjega SKOJ-a napove, dogodek obljublja premikanje utečenih okvirjev in poudarek na razvoju novih tehnologij in medijev, finančni krizi in pomanjkanju zaupanja, ki se odražajo tako v celotni družbi kot znotraj stroke komunikatorjev.

Prvega dne, ki je, predvsem z napovedano delavnico Social Media and Community Management, v velikem številu pritegnil ljubitelje komuniciranja, smo se udeležili tudi Imeldovci. Letos prvič v Portorožu nas je pričakalo krasno vreme, v ozračju pa velika pričakovanja.

Konferenco sta z delavnico za pridobitev certifikata upravljavca družbenih medijev Social Media and Community Management odprla izkušena predavatelja in praktika Eleftherios Hatziioannou in Nathaniel Hansen. Izzivi sodobnega komuniciranja so ob razcvetu družbenih omrežij večji kot kdajkoli, zato je izbrana tema ena najboljših dobrodošlic konference. Delavnica je zagotovo opravila svojo vlogo kot uvod v družbena omrežja, predvsem Facebooka, za praktike, ki se nanje šele navajajo, želeli pa bi si slišati in videti več praktičnih smernic za praktike, ki se novih platform že poslužujejo. Prisluhnili smo nagovoru managerjev, predsedniku uprave Mercatorja, po koreninah in srcu komunikatorju, Toniju Balažiču in izvršni direktorici Združenja Manager, Sonji Šmuc, ki sta se osredotočila predvsem na odnose med komunikatorji in managerji, zahteve, ki jih prinaša trenutni čas, etičnost in ustvarjalnost zunaj utečenih okvirjev. Dogajanju je sledila diplomatsko obarvana okrogla miza Public diplomacy – from the Red Phone to Twitter, from politics to economics z moderatorjem Tinetom Kračunom z inštituta za strateške rešitve in gostoma Josom Doumo, veleposlanikom Kraljevine Nizozemske v Sloveniji in Andrewom Pageom, veleposlanikom Združenega kraljestva Velike Britanije in Severne Irske v Sloveniji. G. Page je presenetil s svojim razumevanjem slovenščine, skupaj z G. Doumo pa sta poslušalcem pobliže predstavila diplomatski politično-ekonomski parket, na katerem sta najbolj domača ter se izkazala kot poznavalca in redna uporabnika družbenih omrežij. Dan je zaključil vodja službe za marketing z agencije STA, Peter Penko z Dinamično predstavitvijo (STA-ja) produktov.

Prvi dan je sicer malce okorno, pa vendarle, prebil led, pred udeleženci pa sta še dva dni pestrega programa, na katerem si bo zagotovo vsak lahko ustvaril nabor idej za lastno prakso.

Kristina Bogataj, PR asistentka 

                                                            Vir: Facebook stran SKOJ


 

Ni komentarjev:

Objavite komentar