5. okt. 2009

Pomembno mednarodno oglaševalsko priznanje agenciji Imelda Ogilvy




Agencija Imelda Ogilvy je za svoj oglas z naslovom Couple (Par) za blagovno znamko Pattex prejela posebno priznanje. Uredništvo publikacij Luerzer's Archive - ki že 25 let izbira in objavlja najboljše oglase v svetovnem merilu, navdihuje in informira tisoče kreativcev po svetu ter napoveduje trende v oglaševanju - ga je izbralo za International Print ad of the week oz. tiskani oglas tedna v svetovnem merilu.

»Novica nas je zelo razveselila in potrdila, da smo na pravi poti,« je povedal kreativni direktor Imelde Ogilvy Jure Požun. »V prihodnje si želimo še več povezovanja z dobrimi blagovnimi znamkami in ustvarjanja oglasov, ki bodo dvigovali kakovostni nivo in dobro služili svojemu osnovnemu namenu - prodaji," je še dodal.

Oglas je ustvarila ekipa, v kateri so sodelovali kreativni direktor Jure Požun, tekstopisec Andrej Baša, art direktor Sašo Dornik, oblikovalec Jože Martinčič, fotograf Ciril Jazbec ter vodji projekta Barbara Balažič in Nina Hočevar.

Povezava do objave oglasa.

18. sep. 2009

Everbody loves Terry


Zakaj cel svet obožuje fotografa Terryja Richardsona?



Zato, ker osvaja z:


:


Andrej Baša

14. sep. 2009

Ni vse zlato, kar se sveti ali razmišljanje z zelenim klobukom


V našem poslu veliko razmišljamo. Ampak več kot se razmišlja, manj se dela. Če drugega ne, zmanjka časa. Zato moram pohiteti, da napišem čimveč in čimprej. Da bo volk sit in koza debela. Da ne povzročim toče, ker je tako zelo prepozno zvoniti po njej.

Spomnila sem se Edwarda de Bona in njegovih 6 klobukov razmišljanja. On bi že vedel, kako in kaj. Verjetno bi si nadel rumeni klobuk in lepo, logično povedal nekaj pozitivnega na temo sonca po vsakem dežju.


Okej, menjala sem klobuke enega za drugim. Sem si rekla, da bo tako za vsakogar nekaj. Zamenjala sem že vseh 6 klobukov, ampak v meni je nekaj, zaradi česar se najbolje počutim v rdečem. Kar je normalno, ni pa vselej dobro. Je že res, da imajo vsake oči svojega malarja, a bistvo tovrstnega razmišljanja je, da vsak v kolektivu zmore nositi vse klobuke. Da jih zna menjati in da razume, da ni stvar modnih zapovedi, temveč je cilj istočasnega osredotočenega razmišljanja s klobuki na glavi doseganje konstruktivnega dialoga. Pod belim bi se vsi strinjali, da se železo kuje, dokler je vroče. Neobdelano in surovo, postopno in dosledno. Črni klobuk, denimo, ne samo, da pove, da ena lastovka še ne prinese pomladi, celo več, ponavadi s tem klobukom lastovka izgubi kompas. Pomlad nasploh postane vprašljiva. Nič ni hujšega, je pa nujno, da dojamemo celotno situacijo. Včasih je nujno pogledati resnici v oči. Preveč samozavesti lahko tudi škodi.


In če ni jasno, kaj hočem povedati, ne morem nič. Nimam dovolj zelenih klobukov, da bi jih delila. Priporočam pa izposojo. Zelenega klobuka ali pa vsaj knjige. Včasih pride prav, saj nikoli ne veš, v katerem grmu tiči zajec.


Sanja Petrović

17. avg. 2009

Festival avtizma 2009

Umetnost je glas osebe z avtizmom.

Zato vas vabimo, da se udeležite Festivala avtizma, ki bo potekal med 23. in 25. septembrom 2009 v Mestnem muzeju Ljubljana.

Za več informacij obiščite www.kultura.avtizem.org.






13. avg. 2009

»Admit when you are wrong«


Takole se glasi eno od ABC pravil komuniciranja s socialnimi omrežji. Pa pravzaprav ne gre samo za socialna omrežja, ampak za komuniciranje nasploh. Priznati javnosti, da si storil napako.


Priznati partnerju, da tvoj očitek ni bil na mestu.
Priznati otroku, da nisi popoln, ampak da vseeno zahtevaš to in to.
PR-ovci tako in tako počnemo to, kot je pisalo na eni od ameriških PR spletnih strani: »We unfucked what the other fucked up« :-)

Tudi do Zdravniške zbornice smo (že davno tega) v trenutku, ko je po prihodu prekaljenega PR-ovca le znala po mesecih nategovanj koooončno priznati, da so storili napako, ker niso odgovarjali, postali vsaj malo bolj prizanesljivi.

Tišina ali zatišje nikoli nista dobri stvari.

Na morju pred nevihto ali tramontano, ki naglo udari s severa, obarva nebo grozljiva siva barva. To je čas tesnobnosti. Čas, ko veliko prednje jadro zamenjaš za čisto majhen trikotnik-viharnik, ko glavno jadro skrajšaš na drugo krajšavo, oblečeš nepremočljiva oblačila, se pripneš na krov ... in verjameš vase in posadko.

Pripravljen si, a ne moreš preprečiti, da bo “udarilo”.

Na »kopnem« v digitalnem svetu komuniciranja je to čas, ki ga moraš hitro izkoristiti, preden drugi napadejo. In ta pavza, dolga le za vdih ali dva, je čas, da priznaš, da si storil napako.
Glasna, močna in nepristranska socialna omrežja imajo najostrejša komunikacijska žezla … in ko te porežejo, ti tudi »PR urgenca« težko pomaga. Zatorej: Admit when you are wrong.

Katja Krasko