20. mar. 2011

Prihodnost je na Bližnjem vzhodu

Zagotovo mnogi izmed vas spremljate dogajanja na Bližnjem vzhodu in skušate razumeti, kaj so gonilne sile v ozadju teh revolucij in kaj se bo zgodilo na koncu. So ti ljudje novi republikanci? Liberalni demokrati? Skrivnostni islamisti? In zakaj je med njimi toliko mladih ter polnih energije in strasti?

Ogilvy Noor, svetovalna agencija, specializirana za razvoj in globalno upravljanje tržnih znamk v skladu z načeli islama, je identificirala novo dimenzijo družbenega vedenja na islamskih trgih v študiji že lani. Ljudi na teh trgih so strokovnjaki v omenjeni agenciji poimenovali “Futuristi”, saj s svojimi stališči, vedenjem in pristopi do sodobnega življenja, spodbujajo spremembe, čemur smo priča tudi danes.

Nazia Husein, strateginja agencije Ogilvy Noor, je napisala delo, ki vam lahko pomaga pri razumevanju obnašanja “Futuristov” in aktualnega dogajanja na Bližnjem vzhodu: The Future Rises in the Middle East. Vabljeni k branju.

Milana Simonič

19. mar. 2011

Televizijski oglas z naslovom “Nesprejemljivo” je del kampanje, ki se bori proti homofobiji


Ogilvy & Mather UK je v okviru kampanje “Brcni homofobijo iz nogometa” pripravil zanimiv televizijski oglas z naslovom “Nesprejemljivo”, ki nosi sporočilo, da je homofobijo potrebno ustaviti, in da na nogometnih igriščih in tribunah ni zaželena. Kreativno zasnovan in odlično pripravljen TV oglas je zasluženo prejel srebrno nagrado British Arrows za najboljši oglas javne kampanje.

Televizijski oglas si lahko pogledate tukaj in ga ocenite še sami: http://www.youtube.com/watch?v=LlhsiBmrAQE&feature=player_embedded


Milana Simonič


28. feb. 2011

Oglaševalska kampanja agencije Ogilvy & Mather za MTR (Mass Transit Railway)


Večletno sodelovanje MTR in Ogilvy & Mather Hong Kong se nadaljuje z novim oglasom, ki je del kampanje o MTR-jevi skrbi za potnike. Kampanja je sestavljena iz enega 1-minutnega in treh 30-sekundnih televizijskih spotov ter tiskanih oglasov, ki prikazujejo skrite zaklade Hong Konga.

MTR je prevozni oziroma železniški sistem v Hong Kongu, s tradicijo, ki sega v leto 1979. Danes mreža MTR obsega 211,6 km železniških tirov in 152 železniških postaj. Sistem MTR je del javnega prevoza v Hong Kongu, ki v povprečnem delovnem dnevu zabeleži več kot 4 milijone potovanj.

»Za televizijski oglas smo izbrali resnične ljudi z resničnimi zgodbami. Njihove zgodbe predstavljajo skrite zaklade, ki jih je moč odkriti v Hong Kongu«, je dejal Chan Sandy, izvršni kreativni direktor Ogilvy & Mather Hong Kong.

"Odprtje proge Južni otok in podaljšanje proge Kwun Tong bo omogočilo razvijanje potenciala skritih zakladov in njihovo odkritje s strani vseh v Hong Kongu," pravi Jacqueline Tong, vodja blagovne znamke MTR. "S to novo kampanjo si prizadevamo za večjo javno naklonjenost MTR-ju. Prav tako želimo ustvariti pričakovanja za novonastajajoče proge in z njimi povezane nove skrite zaklade Hong Konga."


Ime oglaševalske kampanje: »Have you ever seen them before?«
Naročnik: MTR
Agencija: Ogilvy & Mather Hong Kong
Vodje projekta: Gladys Wong, Chowpo Kong in Olivia Luk
Izvršni kreativni direktor: Sandy Chan
Kreativni direktor: Buji Ng
Umetniški direktor: Ben Yeung
TVC direktor: Maisy Choi
Mediji: televizijski in tiskani oglasi
Medijska agencija: OMD

1-minutni televizijski oglas si lahko ogledate na YubTube: http://www.youtube.com/watch?v=QCmMtXZtT0k


Milana Simonič

18. feb. 2011

»The February Show« - razstava Ogilvy & Mather New York



Razstava »The February Show«, ki je razstavljena v prostorih Ogilvy & Mather New York, je doživela svojo otvoritev v četrtek, 17. februarja 2011. Obiskovalcem in obiskovalkam bodo na ogled različna dela sodobne umetnosti vse do junija 2011. Razstava je namenjena počastitvi spomina na Afroameričane, ki so spremenili svet. Je del priznavanja pomembnosti črnske kulture in njene vključenosti v ameriško družbo.

Lars Bastholm, glavni kreativni direktor Ogilvy New York, je o razstavi dejal: »Zelo smo ponosni, da v naši stavbi potekata kar dve dejavnosti: agencija in umetniška galerija. Umetnost, zgodovina in oglaševanje so namreč medsebojno povezani pojmi. Z velikim veseljem gostimo tako pomembno razstavo.«

Razstavo sta pripravili kustosinji Jun Lee in Heather Hart v sodelovanju z Ogilvy omrežjem “Black Diaspora”. S svojimi deli so se predstavili priznani umetniki: Derrick Adams, Ernest A. Bryant III, Julia Brown, Mike Cloud, Yashua Klos, Simone Leigh, Kambui Olujimi, Jessica Ann Peavy, William Ransom, Loul Samater, Xaviera Simmons, Jeffrey Sims, Shinique Smith, Devin Troy Strother, Hank Willis Thomas, Jina Valentine, Paula Wilson in Saya Woolfalk.


»Ogilvy Art«

Ogilvy New York uporablja svoje poslovne prostore kot umetniško galerijo za predstavitev sodobne umetnosti. v preddverju in na stenah vsakega nadstropja so razstavljena dela uveljavljajočih se umetnikov različnih zvrsti. Tradicija predstavljanja umetniških projektov se je začela že na prejšnji lokaciji agencije "Worldwide Plaza" in se nadaljuje še danes, kjer je lokacija še bolj primerna za predstavljanje razstavnih eksponantov.


»Black Diaspora«

Ogilvy omrežje Black Diaspora sestavljajo ljudje, ki so se zaradi različnih razlogov izselili iz Afrike in našli nov dom v različnih delih sveta. Običaji in tradicije Afričanov tako še naprej živijo v skupnostih po vsem svetu. Black Diaspora se trudi dokazati, da lahko skupna dediščina pozitivno vpliva na delovna mesta in trg.



Milana Simonič

16. feb. 2011

Prvi Pumin tek ljubezni v Avstraliji


Pumin tek ljubezni je nov in edinstven športno-zabavni dogodek, ki ga je pripravila agencija Ogilvy Group iz Melbourna v Avstraliji. Okrog 1. 500 prebivalk in prebivalce Melbourna je iskalo svojo ljubezen na ulicah v času okrog 14. februarja, dneva zaljubljenih.

Tek ljubezni je bil organiziran za blagovno znamko Puma z namenom njene ponovno oživitve in osvežitve. Otvoritveni dogodek je potekal v soboto, 12. februarja 2011. Organizirana sta bila dva zabavna teka po ulicah: 4.5- in 6.5-kilometrski. Dan pa se je zaključil z vročo zabavo za vse samske.

Otvoritveni dogodek je bil dobro podprt še z drugimi komunikacijskimi elementi: družabnimi mediji, internetno in radijsko kampanjo, direktnim marketingom, tiskanimi oglasi in posebnimi promocijskimi aktivnostmi na ulicah. Vsi elementi kampanje so potekali pod sloganom “najdi nekoga, ki je fit” in so nagovarjali posameznike, ki živijo na zdrav, športen način in se radi udeležujejo zabavnih dogodkov. Tek ljubezni je bil osnovan kot zabavna prireditev za vse tiste, ki se radi zabavajo in posvečajo veliko pozornosti športu in zdravi prehrani. Na teku ljubezni so udeleženke in udeleženci nosili majice različni barv kot indikatorje, ki so prikazovali, kdo je samski in kdo si želi le enkratne zabave.

Knox iz Ogilvy Group Melbourne je dobil idejo za strategijo kampanje, ko je opazil, da veliko tekačev trenira samih. »Mislili smo, da bo za Pumo dobra priložnost, če ji uspe združiti vse te tekače, ki pogosto tečejo sami. Potrebovali smo nov, drugačen dogodek, ki bi športnike in športne navdušence povezal na zabaven način. Čas okrog valentinovega je tako bil odlična priložnost za tak podvig. Hkrati je kampanja izražala Pumino sporočilo o možnosti združitve športa in zabave.«



Milana Simonič