Problem
Akeš, že uveljavljena tržna
podznamka Abanke Vipe, je želel ob začetku šolskega leta v svoje vrste
privabiti dijake in študente, ki še ne uživajo v prednostih sodobnih
samostojnih financ.
Rešitev
Skupaj z
Abanko smo pripravili kampanjo s poudarkom na Facebooku, kjer ima
Akeš več kot 15.000 sledilcev. Dijake in študente smo k sodelovanju
povabili s pozivom Pripostaj si svojo zgodbo o uspehu in jih usmerili na
Facebook, kjer lahko z aplikacijo Akešmeter spremljajo svoj družabni
uspeh, ga povečujejo in si tako zagotovijo sodelovanje v tedenskih in
glavnem nagradnem žrebanju.
Delovanje aplikacije Akešmeter smo
ciljnim skupinam predstavili z zanimivim spletnim videom, posnetim v
stop-motion tehniki in v sodelovanju z animatorjem Darjanom Paničem.
Video smo pripravili tudi za kinematografe in LCD displeje v avtobusih.
Ustvarili smo še spletne pasice, Facebook oglase, plakate, letake in
pripravili dogodek za 13. Študentsko areno v Ljubljani.
Vsi
tiskani in digitalni materiali sledijo isti oblikovalski zasnovi –
fizični reinterpretaciji Facebookove časovnice, ki se s svojimi ˝posti˝
navezuje na headline Pripostaj si svojo zgodbo o uspehu. Izvirna
oblikovalska rešitev je vizualno privlačna, hkrati pa pušča dovolj
prostora za najrazličnejša sporočila potencialnim Akeševcem.