24. jul. 2012

Vroča dela: Union ZA - Si ZA odkritje?




Problem

Kako spomniti potrošnike na osvežilno brezalkoholno pijačo Union Za in jih spodbuditi k nakupu?


Rešitev


Ustvarili smo nagradno igro, ki poziva potrošnike k odkritju presenečenj, skritih pod pokrovčki plastenk Za. Plakatom, poličnikom, letakom in drugim POS oglasnim materialom smo dodali še aplikacijo na Facebooku. 



 

28. jun. 2012

Mednarodni oglaševalski festival Cannes Lions 2012


Po zmagi na Slovenskem oglaševalskem festivalu, sta se Bor Kolarič in Gregor Vavpotič udeležila mednarodnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2012. V kategoriji Cyber sta močni mednarodni konkurenci navkljub osvojila častno 4. mesto. Ob napornem tekmovanju sta se udeležila tudi številnih delavnic, seminarjev, razstav in slavnostnih podelitev. V Slovenijo se vračata s polnima malhama promocijskega materiala in obilico pridobljenih novih znanj, izkušenj in poznanstev.

˝Festival je resnično praznik kreativnosti, sem pa opazil, da je čedalje bolj pomembna tudi izvedba, t. i. ˝craft˝. Povezovanje vseh oglaševalskih materialov v enoten koncept ni več zgolj trend, ampak nuja, ˝ je povedal Bor Kolarič, tekstopisec na Imeldi Ogilvy. ˝S svetovnimi trendi v oglaševanju sva zdaj do potankosti seznanjena, kar nama bo močno pomagalo pri najinem delu za naročnike Imelde Ogilvy,˝ dodaja Gregor Vavpotič.

Inovacija, ki bo po mnenju obeh že v kratkem vplivala na razvoj oglaševanja, je ˝funkcionalna integracija˝ v režiji agencije R/GA iz New York-a. Blagovne znamke, ki v boju za stranke želijo iti dlje, ustvarjajo lastne platforme, ki povezujejo prav vse njihove storitve in produkte v enotno uporabniško izkušnjo (npr: Nike+, Google, Amazon).
 






20. jun. 2012

Naj prostovoljski projekt leta 2011

25. maj 2012

OBISKALI SO NAS ŠTUDENTJE ŠTUDENTSKE SEKCIJE DRUŠTVA ZA MARKETING SLOVENIJE


Imeldo Ogilvy je v četrtek, 24. 5. 2012, obiskal del Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije ter z nami preživel zelo kreativno popoldne. Gostom smo razkazali agencijo ter predstavili svoje delo ter ljudi, ki stojijo za njim, in jih izzvali, da nam pomagajo rešiti problem pravočasnega odkrivanja simptomov, ki lahko v sebi skrivajo bolezen limfoma, levkemije, diseminiranega plazmocitoma, MDS-a in drugih krvnih bolezni. Raznolike in izvirne ideje so nas prav presenetile!

Več utrinkov z obiska si lahko ogledate na Imeldini Facebook strani.

Kristina Bogataj, PR asistentka





22. maj 2012

Nepozabna Magdalena 2012


Že štirinajsto leto mineva odkar se je  skupina študentov odločila, da si skreirajo alternativo in organizirajo priložnost, ki jo na večjih festivalih niso dobili: rodila se je Magdalena. V letih do njene pubertete se je v Mariboru zvrstilo več kot 5000 obiskovalcev in 6000 del mladih kreativcev, Magdalena pa se je usmerila v kreativne manifestacije komuniciranja z javnostmi in zavzela kritično stališče do neodgovornih praks na tem področju, ter tako postala mednarodni festival kreativnih komunikacij.

Zalo dekle je poskrbelo za program od četrtka do nedelje, zvrstila so se številna odprtja razstav, predavanja, delavnice in seveda zabave. Medtem ko smo se udeleženci zabavali z danimi aktivnostmi, pa je imela žirija veliko težje delo, saj je morala pregledati in oceniti kar 401 delo 180 različnih kreativcev oziroma kreativnih skupin v 14 kategorijah.

Mlada, pa vendar zelo izkušena šestčlanska mednarodna žirija, ki ji je predsedoval Steffen Stäuber (generalni partner pri RVOLVE Digital Brand Consultancy v Berlinu), je pohvalila letošnjo bero, glede na trende pa so pričakovali več kreativnih rešitev v kategoriji Vsebine za splet, in pokarali prijavitelje v skupino TV oglasi in Oblikovanje spletnih strani. Kot so pokomentirali, razen ideje, da bi podelili novo nagrado WTF, v teh skupinah niso mogli podeliti uradnih nagrad, saj so bila prijavljena dela prešibko izvedena. Žirantje so poudarili pomen surove ideje za razliko od sijoče produkcijske izpeljave, vendar pa je zahtevana kvaliteta materialov vseeno neizogibna. Tudi zato so poleg trinajstih dobitnikov Zlatih modrcev omenili tudi 5 del, za katere so presodili, da si zaslužijo posebno omembo žirije, največji talent pa so prepoznali in z Magdaleno nagradili v delu Orina, Ivana Vrkaša in Marinka Murgića, Canvas Community, komunikacijski kampanji za izdelovalca papirja.

Ne glede na področje, s katerega so obiskovalci prišli, so na Magdaleni zagotovo izvedeli nekaj novega zanje, pa naj bo to kako posneti video s pripomočki iz supermarketa, kako se zvije suši ali kako se marketing zopet vrača k ustvarjanju pomenov. In dobili kakšen navdih pri zagnanih vizijonarjih, ki so nekega dne odločili, da bodo reagirali, ter naredili festival, zakaj pa ne, pri uspešnih ustvarjalcih, katerih del poklicne poti in uspehov je bila tudi Magdalena in ljudeh, ki so za to, da so našli svoje poslanstvo pripravljeni iti tudi do Ganskega kralja.

Letošnja Magdalena je zagotovo na vsakem pustila nekaj nepozabnega.

Kristina Bogataj, PR asistentka